cerita best2 disini!

Monday, 4 March 2013

dalam ati adaa....

nk tau x.. mud ak sejak kebelakangan ni penuh sgt dgn hasutan2 jaat. wt tu x kene, wt ni x kene n semua ase ak aja yg betol seolah2 ak adalah taiko besar di muka bumi ni.. muahahahha! antaranya spt busuk ati, kuat jeles, menyampah x tentu psl, n seangkatan dgnya la apa je bende yg x elok tok diri. huwaaa knp jd begitu.. sy xske. sy nk jd normal semula!!! bergembira la ko mas seperti pic dibawah.

  
mcm2 jd warna kulit slps diedit. jgn terpedaya okeh~~~
jd diharapkan mudd sy kembali stabil erk.. ase diri x tenang sgt.. bykkn beristifar wahai MASTURA~~~

8 comments:

  1. x leh byg u jadi taiko la.. hehe.

    mungkin mood swing je kot.

    ReplyDelete
  2. comelnya dia..sori ye dik..akk xpasan button follower tu kat bawah..dh follow.. :)

    ReplyDelete
  3. comel nya...tu cik akak dah follow..hihi...22 no pendaftaran masok cik akak....

    jom santai belog cik akak

    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. pikir cool : yg swing kot.. biasa la gegirl hehehe

    mimie : thx akak omeyy.. :)

    nao mei : tegah membaca blog akak omei ni.. thx erk :)

    ReplyDelete
  5. kak omei adalah cik akak ...hihi

    ReplyDelete
  6. waa.. taiko besar.. taiko melaka datang tuntut kawasan ni. hehe..gurau je. ^_^
    saya datang untuk menjalinkan persahabatan.. ^_^. jika sudi datanglah ke rumah saya..

    http://www.lokmanramli.my

    ReplyDelete
  7. nice blog, done follow :)
    follow me back kalau ohsem XD

    ReplyDelete
  8. nao mei : kak omey diberi nama sempena nama nao mei :)

    lukman : melaca from? thx sbb sudi singah.. sudi2 la folow yeah :).. insyaallah..

    khalid. : tgkiu.. already folow... :)

    ReplyDelete